Δευτέρα, 9 Αυγούστου 2010

Διευθύνσεις χωρίς τμήματα και τμήματα χωρίς υπαλλήλους έδειξε η απογραφή στο Δημόσιο

Δεκάδες διευθύνσεις με κανένα τμήμα, δεκάδες τμήματα με μόνο έναν υπάλληλο, τμήματα με προϊστάμενο αλλά χωρίς υπαλλήλους, ακόμα και αρκετά τμήματα χωρίς προϊστάμενο και χωρίς κανέναν υπάλληλο, εντοπίστηκαν σε σύνολο 188 διευθύνσεων από την πρόσφατη απογραφή στο δημόσιο, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής.

Ειδικότερα στις νομαρχίες, διαπιστώθηκε ότι σχεδόν το 1/3 των υπαλλήλων κατέχουν θέση τμηματάρχη, προϊσταμένου ή διευθυντή. Δηλαδή, για κάθε τρεις εργαζόμενους αντιστοιχεί ένας προϊστάμενος. Και στις υπό κατάργηση νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις καταγράφηκαν τμήματα και διευθύνσεις χωρίς προσωπικό.

Κατά την απογραφή έγιναν αρκετές διπλοεγγραφές υπαλλήλων, κάτι το οποίο λύθηκε άμεσα καθώς το σύστημα μετρούσε μοναδικούς ΑΦΜ, ενώ αρκετοί δημόσιοι υπάλληλοι υπολογίζεται ότι απείχαν από τη διαδικασία. Από το υπουργείο θεωρείται αρκετά πιθανό να μην έχουν απογραφεί εργαζόμενοι οι οποίοι αμείβονταν από ειδικούς λογαριασμούς και είχαν υποχρέωση να απογραφούν, ενώ έχει αναφερθεί η περίπτωση υπαλλήλου, ο οποίος αρνήθηκε να απογραφεί λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων.

Ωστόσο, εκείνοι που δεν πρόλαβαν να απογραφούν για λόγους υγείας ή άλλους λόγους «ανωτέρας βίας», σύμφωνα με διευκρίνιση του Γ. Ραγκούση, θα έχουν αυτή τη δυνατότητα. Τα αναλυτικά και ακριβή δεδομένα για τον αριθμό των εργαζομένων που υπηρετούν ανά φορέα και οργανισμό υπολογίζεται να είναι διαθέσιμα στα τέλη Αυγούστου - αρχές Σεπτεμβρίου.

1 σχόλιο:

  1. "Φιάσκο η επένδυση στον Αστακό"
    Αντί τεράστιων επενδύσεων θέλουν το λιμάνι για να μεταφέρουν όπλα
    Του Α. Γιαννακόπουλου

    Στις αρχές της Άνοιξης κυβερνητικοί παράγοντες, όπως ο Παμπούκης
    και η Κατσέλη, πηγαινοέρχονταν στο Κατάρ για να εξασφαλίσουν
    συνεργασία στο λιμάνι του Αστακού.Πέντε μήνες μετά,τα σχέδια οδηγούνται σε ναυάγιο.
    Κι ενώ στην αρχή οι εκπρόσωποι του Κατάρ έλεγαν ότι θα υποστηρίξουν τη λειτουργία μονάδων παραγωγής φυσικού αερίου,τελικά αποκαλύπτεται,ότι στις προθέσεις τους είναι η κατασκευή μονάδας LPG, το οποίο είναι ρυπογόνο και ήδη η κυβέρνηση της χώρας αυτής καλείται από τον επόμενο χρόνο να πληρώσει μεγάλα πρόστιμα για τη ρύπανση του περιβάλλοντος.
    Οι υποσχέσεις για «χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας» έμειναν στα λόγια, καθώς σύμφωνα με το οργανόγραμμα που περιήλθε σε γνώση των δημοτών του Αστακού, δεν θα υπερβαίνουν τις 140.
    Η θέση του λιμανιού θεωρείται ως στρατηγική σημασίας, καθώς βρίσκεται στο μέσον της διαδρομής από τα λιμάνια δυτικής Μεσογείου και της Αδριατικής προς τη Διώρυγα του Σουέζ .Τα τελευταία χρόνια επιδιώχθηκε να αποτελέσει μεγάλη εμπορευματική πύλη της χώρας.
    Η κυβέρνηση του Κατάρ έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον Αστακό από το 2008, αλλά η προηγούμενη κυβέρνηση, απέρριπτε τα σχέδια της βλέποντας ότι πίσω από τα πολλά πετροδολάρια κρύβονται άλλες επιδιώξεις,όπως η μεταφορά όπλων από τις ΗΠΑ σε χώρες της Μέσης Ανατολής και του Ισραήλ.

    http://kpdastakou.blogspot.com/2010/08/blog-post_08.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή