Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

ΓΙΑΤΙ Ο ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΥΚΙΔΗΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΑΪΒΑΤΙΔΗ;

Περίεργες σκιές και αναπάντητα ερωτηματικά καλύπτουν τον τρόπο με τον οποίο η Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών χειρίστηκε την υπόθεση της νεκροψίας-νεκροτομής του 15χρονου μαθητή Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου που δολοφονήθηκε στις 6-12-08 στα Εξάρχεια από ειδικό φρουρό της ΕΛ.ΑΣ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για άγνωστους λόγους, τέθηκε στο περιθώριο της όλης διαδικασίας ο ένας εκ των δύο ιατροδικαστών που είχαν εκείνη την ημέρα υπηρεσία και την υπόθεση ανέλαβε με άνωθεν εντολή ο ιατροδικαστής Χρήστος Λευκίδης.
Πρόκειται για τον ιατροδικαστή Ιωάννη Αϊβατίδη, έναν από τους εμπειρότερους ιατροδικαστές της χώρας, ο οποίος είχε διατελέσει επί σειρά ετών προϊστάμενος στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πατρών.
Ο ίδιος μιλώντας επιβεβαιώνει ότι δεν κλήθηκε να συνδράμει τη διερεύνηση και δηλώνει άγνοια για τους λόγους που η Υπηρεσία του τον έθεσε εκτός της διαδικασίας. «Οταν μετέφεραν στην Υπηρεσία μου τον 15χρονο μαθητή, για λόγους που δεν γνωρίζω δεν με ενημέρωσαν και την όλη διαδικασία ανέλαβε ο συν
άδελφός μου. Σε ανάλογες περιπτώσεις επιλαμβάνονται από κοινού οι ιατροδικαστές που έχουν υπηρεσία και πολλές φορές επιλαμβάνεται και ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας», λέει ο κ. Αϊβατίδης και προσθέτει: «Ήμουν στη διάθεση της Υπηρεσίας μου και μέχρι τώρα δεν έχω δώσει καμιά λογική εξήγηση για το τι έχει συμβεί...». Του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου