Για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών ο ΟΣΕ αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα- δεδομένου ότι η Ολυμπιακή έχει ιδιωτικοποιηθεί - και πλέον επιλέγει ένα πιο σφιχτό χρονοδιάγραμμα από αυτό του οκταμήνου που αρχικά είχε υιοθετήσει (τον περασμένο Οκτώβριο), για να παρουσιάσει το νέο σχέδιο εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης του Οργανισμού.
Τα συσσωρευμένα ελλείμματα που έχουν εκτιναχθεί άνω των 9,4 δισ. ευρώ, έναντι 3,5 δισ. ευρώ το 2003, και το γεγονός ότι ο ΟΣΕ έχει καθημερινά ζημιές 2,2 εκατ. ευρώ, πιέζουν τη νέα ηγεσία του υπουργείου να συντάξει άμεσα το νέο σχέδιο (αφού γίνουν αλλαγές στο τιμόνι του Οργανισμού) και να αρχίσει την υλοποίησή του. Ήδη, η σχέση εσόδων- εξόδων στον ΟΣΕ είναι 1 προς 8, καθώς ετησίως ο Οργανισμός εισπράττει περίπου 100 εκατ. ευρώ, ενώ πληρώνει 360 εκατ. ευρώ μόνο για τόκους και 400 εκατ. ευρώ για δαπάνες μισθοδοσίας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου