Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2010

Υπαίθρια διαφήμιση: Το σκάνδαλο των διαφημιστικών πινακίδων

Το Υπουργείο Εσωτερικών με εγκύκλιο προς τη Τοπική Αυτοδιοίκηση: Η υπαίθρια διαφήμιση "εμπλέκεται με την οδική ασφάλεια, το περιβάλλον, την ποιότητα ζωής..."

"...επισημαίνουμε την αναγκαιότητα πλήρους ενεργοποίησή σας σε θέματα ελέγχου,
επιβολής κυρώσεων, αποκατάστασης της νομιμότητας και εξάλειψης γενικά του νοσηρού φαινομένου που έχει λάβει τελευταία μεγάλες διαστάσεις, καθώς πρόκειται για έναν τομέα αρμοδιότητάς σας που εμπλέκεται άμεσα με την οδική ασφάλεια, το περιβάλλον, την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα του πολίτη και κατά συνέπεια θα πρέπει απαρέγκλιτα να αντιμετωπίζει με μηδενική ανοχή, ανεξαρτήτως της ύπαρξης οιονδήποτε τεχνικών δυσκολιών και εν γένει πρακτικών δυσκολιών..."

Εδώ δείτε το ΦΕΚ για την Υπαίθρια διαφήμιση. Εκτός από το ΦΕΚ που περιγράφει τους όρους και τις προϋποθέσεις για την ανάρτηση των διαφημιστικών πινακίδων υπάρχει και ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας ο οποίος στο άρθρο 11 που έχει τίτλο "Επιγραφές - Διαφημίσεις" βάζει επιπρόσθετους όρους.

Δείτε ΕΔΩ τον Κ.Ο.Κ. και διαβάστε το άρθρο 11, στη σελ.48 (προσοχή αργεί να "φορτώσει" γιατί έχει πολλές σελίδες)

Επίσης
διαβάστε την εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών που έστειλε στους ΟΤΑ το 2007. Σύμφωνα με τεχνικές επεξεργασίες του θεσμικού πλαισίου και υπολογισμούς ειδικών, αν εφαρμοστεί το υπάρχον νομικό πλαίσιο για την υπαίθρια διαφήμιση, το 90% των διαφημιστικών πινακίδων πρέπει να καθαιρεθεί.

Διαβάστε περισσότερα στο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου