Ετσι, από τη μεθεπόμενη Δευτέρα, συνεργεία που θα έχουν και την υποστήριξη της Τροχαίας θα ξεκινήσουν την απομάκρυνση των πινακίδων από το τμήμα της Κηφισίας μεταξύ του Ζηρίνειου και του νοσοκομείου «Υγεία».
Ακολούθως σειρά θα πάρουν οι δρόμοι που αποτελούν τη μαραθώνια διαδρομή, δηλαδή κυρίως η λεωφ. Μαραθώνος και η λεωφ. Μεσογείων, ενώ στο επόμενο στάδιο τα συνεργεία θα πιάσουν δουλειά σε τμήματα της λεωφ. Αθηνών (γνωστής και ως Καβάλας) και της Πειραιώς.
Ο αριθμός των παράνομα τοποθετημένων ταμπλό είναι, πρακτικά, αδύνατο να υπολογιστεί. Ο υφυπουργός Ν. Σηφουνάκης σημείωσε πως υπήρξε δήμος στο λεκανοπέδιο που δήλωσε αρχικά πως υπήρχαν 366 παράνομες κατασκευές στην περιοχή του, όμως στην πορεία αυτές... αβγάτεψαν και ξεπέρασαν τις 400. «Οποια πινακίδα είναι σε πεζοδρόμιο ή στο ενδιάμεσο διαχωριστικό είναι παράνομη», πρόσθεσε, ενώ διευκρινίστηκε πως σε συνεργασία με την ΥΠΕΕ το κόστος απεγκατάστασης θα βαρύνει τους ιδιοκτήτες των κατασκευών.
Εκτός από τις πινακίδες η κυβέρνηση προωθεί σειρά πρωτοβουλιών για την οδική ασφάλεια. Στόχος είναι η κατά περίπου 40% μείωση των νεκρών από τροχαία σε βάθος τετραετίας, σημείωσε ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Σπ. Βούγιας.
Σημειώνεται πως τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται στασιμότητα, καθώς ο αριθμός των απωλειών παραμένει πεισματικά στο επίπεδο των 1.400-1.500 ατόμων κάθε χρόνο, αριθμός που ισοδυναμεί με τον πληθυσμό μιας κωμόπολης.
Μεταξύ άλλων, ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο αλλαγών στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, χωρίς όμως για την ώρα το υπουργείο Υποδομών να έχει καταλήξει σε τελικές αποφάσεις.
Τις επόμενες εβδομάδες συνεδριάζουν η Διυπουργική Επιτροπή και το Εθνικό Συμβούλιο για την Οδική Ασφάλεια, ενώ προωθούνται παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας και σε συνολικό μήκος 10.000 χλμ. Προτεραιότητα θα δοθεί σε εργασίες που θα αντιμετωπίσουν την επικινδυνότητα που εμφανίζουν ορισμένα σημεία-καρμανιόλες του δικτύου, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθούν παρεμβάσεις για τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό της σήμανσης, η οποία σε πολλές περιπτώσεις παραμένει πεισματικά στα δεδομένα προηγούμενων δεκαετιών.
Στο μεταξύ, δρομολογείται η κατασκευή 20 πεζογεφυρών σε διάφορα επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου της πρωτεύουσας, με την ολοκλήρωση των σχετικών εργασιών να προσδιορίζεται τον Απρίλιο του 2011.
Λίγο νωρίτερα αναμένεται να έχει παραδοθεί προς χρήση η πεζογέφυρα που κατασκευάζεται στη λεωφ. Κηφισίας στο ύψος του Π. Ψυχικού με χρηματοδότηση από εθελοντές. Σημειώνεται πως η απόφαση για τη συγκεκριμένη πεζογέφυρα ελήφθη μετά από το θάνατο νεαρού μαθητή τον οποίο παρέσυρε διερχόμενο όχημα στο συγκεκριμένο σημείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου