Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

ΕΓΚΩΜΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΠΡΩΗΝ" ΜΠΟΥΣ: ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ...

ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ ΜΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ:

"Εγκατέλειψα τις αρχές της ελεύθερης αγοράς προκειμένου να σώσω την ελεύθερη αγορά."

"Είμαι βουτηγμένος στη Βίβλο α
πό τότε που ανέλαβα την προεδρία."

"Θέλω να σας μιλήσω για ένα ενδιαφέρον σχέδιο. Πρώτον, επειδή είναι ενδιαφέρον και δεύτερο
ν επειδή το σκέφτηκε η γυναίκα μου."

"Δεν μεγάλωσα στον ωκεανό, δηλαδή κοντά στον ωκεανό. Αντιθέτως μεγάλωσα στην έρημο. Γι' αυτό και ήταν μια ευχάριστη αντίθεση να βλέπω τον ωκεανό."


" Μόλις έλεγα στην πρόεδρο των Φιλιππίνων πόσο περήφανος είμαι που είμαι πρόεδρος σε μια χώρα με πολλ
ούς Φιλιππινέζους. Της έλεγα ότι το σκέφτομαι αυτό κάθε φορά που τρώω στον Λευκό Οίκο." (Ο αρχιμάγειρας κατάγεται από τις Φιλιππίνες.)

"Ας βεβαιωθούμε ότι υπάρχει βεβαιότητα σε αυτές τις αβέβαιες εποχές που ζούμε."

"Μέχρι κάποιος ξύπνιος ανακαλύψει τι συνέβη, εγώ θα έχω φύγει από τον Λευκό Οίκο."


"Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα όταν κάποιοι βάζουν λόγια στο στόμα μου. Εκτός φυσικά εάν τα λέω εγώ ο ίδιος."

"Άκουσα ότι λένε τον Τόνι Μπλερ "σκυλάκι του Μπους". Λάθος. Είναι πολύ παραπάνω από αυτό."


"Θέλω να προσευχηθείτε για σοφία, για δύναμη και για την οικογένειά μου."

"Υπάρχουν βεβαίως κάποιες ομοιότητες του Ιράκ με το Βιετνάμ. Ο θάνατος είναι τρομερό πράγμα."

"Αν είχαμε δικτατορία, θα ήταν πολύ πιο εύκολα. Αν όμως ήμουν εγώ ο δικτάτορας." "Είναι σίγουρα ο προϋπολογι
σμός. Είδα ότι έχει πολλά νούμερα."

Όσο για τον νέο πρόεδρο έλαμψε δια της απουσίας του τις τελευταίες τρεις εβδομάδες.. ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ για αυτόν... Ενώ τώρα σαν ειρηνοποιός θαυματοποιός φέρνει την εκεχειρία στη Μέση Ανατολή...άλλο ένα καλοστημένο αμερικάνικο show, με την αμέριστη συμπαράσταση και υποστήριξη των Εβραίων!
ΕΚΕΧΕΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1.300 ΝΕΚΡΟΥΣ!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου