Την προσοχή των καταναλωτών στα μηνύματα που αποστέλλουν σε τετραψήφιους ή πενταψήφιους αριθμούς για να συμμετάσχουν σε διάφορους «διαγωνισμούς» ζητάει το Νέο ΙΝΚΑ.
Η οργάνωση των καταναλωτών αναφέρει ότι δέχθηκε επώνυμη καταγγελία την οποία ερευνά και η απάτη, σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα, έγκειται στο ότι για τα μηνύματα που δεχόταν από τον πενταψήφιο αριθμό χρεωνόταν στο λογαριασμό του με 1,68 ευρώ. Συνολικά δέχθηκε οκτώ τέτοια μηνύματα για τα οποία ήδη για τα πέντε έχει χρεωθεί στον τελευταίο λογαριασμό που του απεστάλη με 1,68 για κάθε ένα από αυτά.
Η οργάνωση των καταναλωτών αναφέρει ότι δέχθηκε επώνυμη καταγγελία την οποία ερευνά και η απάτη, σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα, έγκειται στο ότι για τα μηνύματα που δεχόταν από τον πενταψήφιο αριθμό χρεωνόταν στο λογαριασμό του με 1,68 ευρώ. Συνολικά δέχθηκε οκτώ τέτοια μηνύματα για τα οποία ήδη για τα πέντε έχει χρεωθεί στον τελευταίο λογαριασμό που του απεστάλη με 1,68 για κάθε ένα από αυτά.
Το Nέο INKA αναφέρει ότι στην έρευνα που διενήργησε η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, με την οποία είναι συμβεβλημένος ο καταναλωτής, ρίχνει την ευθύνη στην εταιρεία που διαχειρίζεται τον πενταψήφιο αριθμό.
Το Νέο ΙΝΚΑ δηλώνει ότι έχει έτοιμα τα στοιχεία προκειμένου να ζητήσει την εισαγγελική παρέμβαση για την συνολική προστασία των πολιτών - καταναλωτών, διότι οι χρεώσεις έγιναν χωρίς την ρητή ενημέρωση και την συγκατάθεση του λήπτη και οι χρεώσεις αυτές από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και την εταιρεία διαχείρισης είναι παράνομες και άκυρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου