Το τμήμα 9 χιλιομέτρων από τον ανισόπεδο κόμβο Νεοχωρίου έως το Ελευθεροχώρι παρακάμπτει τη σκάλα της Παραμυθιάς και μειώνει κατά 6 χιλιόμετρα και κατά 20 λεπτά της ώρας τη διαδρομή μεταξύ Ηγουμενίτσας και Ιωαννίνων, ενώ εξασφαλίζει συνεχή κυκλοφορία σε μήκος 50 χιλιομέτρων από την Ηγουμενίτσα έως τον κόμβο των Σελλών.
Το έργο περιλαμβάνει τέσσερις σήραγγες μήκους 2.300 μέτρων και τέσσερις γέφυρες συνολικού μήκους 1.200 μέτρων διπλού κλάδου. Το τμήμα αυτό διασχίζει περιοχή ασταθούς κατολίσθησης και για τη διασφάλισή του από πιθανές κατολισθήσεις διανοίχτηκε αποστραγγιστική στοά μήκους 835 μέτρων. «Τα έργα της Εγνατίας Οδού προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς και είμαστε πολύ κοντά στον φιλόδοξο στόχο που βάλαμε πριν από τέσσερα χρόνια. Η Εγνατία ολοκληρώνεται τους επόμενους δύο μήνες και θα μπορούμε να τη διατρέχουμε από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Εβρου», δήλωσε ο κ. Σουφλιάς, προσθέτοντας πως τα τελευταία τέσσερα χρόνια αναπτύχθηκε το μεγαλύτερο μέτωπο έργων που έγινε ποτέ στην Ελλάδα.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ αναφέρθηκε και στα έργα αναβάθμισης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, που αποτελεί εθνική στρατηγική προτεραιότητα, όπως είπε. Η β φάση των έργων, που ξεκίνησε τον Μάρτιο, με προϋπολογισμό 66,2 εκατ. ευρώ, θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2011. ΜελέτεςΤαυτόχρονα, προχωρούν οι μελέτες για τη γ φάση, που θα ολοκληρωθούν τον Μάρτιο του 2009 και θα ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου. Η χρηματοδότησή τους έχει εξασφαλιστεί μέσω του ΕΣΠΑ, με προϋπολογισμό 90 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, στη Δ Προγραμματική Περίοδο θα περιληφθεί η χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα, ενώ έχουν τελειώσει οι μελέτες και τους επόμενους δύο μήνες θα γίνει η δημοπράτηση του έργου Αμβρακία - Ακτιο, μήκους 50 χλμ.
Το έργο περιλαμβάνει τέσσερις σήραγγες μήκους 2.300 μέτρων και τέσσερις γέφυρες συνολικού μήκους 1.200 μέτρων διπλού κλάδου. Το τμήμα αυτό διασχίζει περιοχή ασταθούς κατολίσθησης και για τη διασφάλισή του από πιθανές κατολισθήσεις διανοίχτηκε αποστραγγιστική στοά μήκους 835 μέτρων. «Τα έργα της Εγνατίας Οδού προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς και είμαστε πολύ κοντά στον φιλόδοξο στόχο που βάλαμε πριν από τέσσερα χρόνια. Η Εγνατία ολοκληρώνεται τους επόμενους δύο μήνες και θα μπορούμε να τη διατρέχουμε από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Εβρου», δήλωσε ο κ. Σουφλιάς, προσθέτοντας πως τα τελευταία τέσσερα χρόνια αναπτύχθηκε το μεγαλύτερο μέτωπο έργων που έγινε ποτέ στην Ελλάδα.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ αναφέρθηκε και στα έργα αναβάθμισης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, που αποτελεί εθνική στρατηγική προτεραιότητα, όπως είπε. Η β φάση των έργων, που ξεκίνησε τον Μάρτιο, με προϋπολογισμό 66,2 εκατ. ευρώ, θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2011. ΜελέτεςΤαυτόχρονα, προχωρούν οι μελέτες για τη γ φάση, που θα ολοκληρωθούν τον Μάρτιο του 2009 και θα ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου. Η χρηματοδότησή τους έχει εξασφαλιστεί μέσω του ΕΣΠΑ, με προϋπολογισμό 90 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, στη Δ Προγραμματική Περίοδο θα περιληφθεί η χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα, ενώ έχουν τελειώσει οι μελέτες και τους επόμενους δύο μήνες θα γίνει η δημοπράτηση του έργου Αμβρακία - Ακτιο, μήκους 50 χλμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου