Ο Sete Gibernau επιστρέφει στη δράση το 2009 μετά τα τέλη του 2006 όταν και ανακοίνωσε την αποχώρησή του σπορ.
Στα 36 του χρόνια ο Ισπανός αναβάτης που το 2003 και το 2004 ήταν ο βασικός αντίπαλος του Valentino Rossi, θα οδηγεί του χρόνου μια Ducati Desmosedici GP9 στα χρώματα της νεοσύστατης ομάδας Onde 2000.
Μετά τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια, ο Gibernau πήρε μέρος στις δοκιμές που ακολούθησαν όντας σχεδόν δύο δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Casey Stoner που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο.
Αυτό βέβαια δεν λέει τίποτα καθώς ο εγγονός του Paco Bulto (ιδρυτής της Bultaco), απείχε καιρό από τους αγώνες και μόνο φέτος είχε την ευκαιρία να κάνει κάποιες δοκιμές με την Ducati.
«Όταν αποσύρθηκα από τους αγώνες ήξερα σε τι επίπεδο βρισκόμουν. Μπορούσα να νικάω αγώνες και να παλεύω για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα», λέει ο Gibernau ο οποίος δεν ξέρει πια τι μπορεί να περιμένει σήμερα. Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που αποχώρησε και πολλά έχουν αλλάξει στο σπορ: «Τώρα που επιστρέφω δεν ξέρω ακριβώς σε τι επίπεδο βρίσκομαι. Δεν γνωρίζω που μπορώ να τερματίσω. Αυτό που ξέρω είναι ότι το επίπεδο των αναβατών είναι ανεβασμένο. Για μένα είναι μεγάλη πρόκληση να διαπιστώσω τι μπορώ να κάνω τώρα στα motoGP».
Στα 36 του χρόνια ο Ισπανός αναβάτης που το 2003 και το 2004 ήταν ο βασικός αντίπαλος του Valentino Rossi, θα οδηγεί του χρόνου μια Ducati Desmosedici GP9 στα χρώματα της νεοσύστατης ομάδας Onde 2000.
Μετά τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια, ο Gibernau πήρε μέρος στις δοκιμές που ακολούθησαν όντας σχεδόν δύο δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Casey Stoner που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο.
Αυτό βέβαια δεν λέει τίποτα καθώς ο εγγονός του Paco Bulto (ιδρυτής της Bultaco), απείχε καιρό από τους αγώνες και μόνο φέτος είχε την ευκαιρία να κάνει κάποιες δοκιμές με την Ducati.
«Όταν αποσύρθηκα από τους αγώνες ήξερα σε τι επίπεδο βρισκόμουν. Μπορούσα να νικάω αγώνες και να παλεύω για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα», λέει ο Gibernau ο οποίος δεν ξέρει πια τι μπορεί να περιμένει σήμερα. Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που αποχώρησε και πολλά έχουν αλλάξει στο σπορ: «Τώρα που επιστρέφω δεν ξέρω ακριβώς σε τι επίπεδο βρίσκομαι. Δεν γνωρίζω που μπορώ να τερματίσω. Αυτό που ξέρω είναι ότι το επίπεδο των αναβατών είναι ανεβασμένο. Για μένα είναι μεγάλη πρόκληση να διαπιστώσω τι μπορώ να κάνω τώρα στα motoGP».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου