Αν και το YouTube παραμένει ο ηγέτης στον τομέα του διαδικτυακού βίντεο, ωστόσο το site Hulu κλέβει τελευταία την παράσταση στις ΗΠΑ.
Για να προλάβει τον ανταγωνισμό το YouTube αποφάσισε να προβάλλει ολόκληρες σειρές και τηλεοπτικά επεισόδια στο site ύστερα από τη συνεργασία του με την MGM, τη μεγάλη εταιρεία παραγωγής η οποία μετά από 84 χρόνια παρουσίας αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα.
Η Metro-Goldwyn-Mayer Studios θα προβάλλει στο YouTube ολόκληρα επεισόδια τηλεοπτικών σειρών (όπως το «American Gladiators» που έχει κλείσει 10 χρόνια) καθώς και αποσπάσματα ταινιών όπως το «Legally Blonde».
Το YouTube έχει άμεση ανάγκη από αλλαγή προσανατολισμού έτσι ώστε να μπει στην καθημερινότητα των χρηστών και να ανταγωνιστεί παραδοσιακά κανάλια διανομής τηλεοπτικού υλικού όπως η τηλεόραση ενώ η Google, ιδιοκτήτρια του site, αναζητά νέους τρόπους για να ρευστοποιήσει τα τεράστια κοινά και τη μεγάλη επισκεψιμότητα του site. Το YouTube έχει 81 εκατομμύρια επισκέπτες μέσα στον περασμένο Σεπτέμβριο σύμφωνα με την Nielsen.
Στη νέα στρατηγική του YouTube συμπεριλαμβάνονται συνεργασίες με στούντιο του Hollywood για να προλάβει την ανάπτυξη του Hulu, site που ανήκει στο NBC και τη Fox. Πρόσφατα το YouTube ξεκίνησε επαφές για συνεργασία με το CBS και την ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής Lionsgate.
Σ.Κ.
Πηγή: e-go
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου