Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Απάτη σε βάρος ανέργων …μέσω των Προγραμμάτων του ΟΑΕΔ!

Ασυνείδητοι απατεώνες εργοδότες “προσλαμβάνουν” δήθεν μέσω επιδοτούμενης απασχόλησης του ΟΑΕΔ και αφού εκμεταλλευθούν τους εργαζόμενους για ένα 10ημερο 20ημερο …δεν τους πληρώνουν την δουλειά τους και τους διώχνουν…

Δείτε την καταγγελία που έγινε στο apasxolisi.wordpress.com από μία 18χρονη κοπέλα και είναι ενδεικτική της άγριας εκμετάλλευσης και της εργασιακής “ζούγκλας” στην Ελλάδα…Και τι κάνει ο ΟΑΕΔ? Το ΙΚΑ Ελέγχουν αυτούς που παίρνουν μέρος στα προγράμματα αυτά…ή λένε στους εργαζόμενους ανέργους οτι θα τους βάλουν στα προγράμματα!

Εδώ η Καταγγελία όπως έγινε στο Φόρουμ του blog !

«Λοιπόν είμαι απόφοιτη γενικού λυκείου κ έχω δυο υπηκοότητες την Ελληνική κ την Αμερικανική. Λένε πως τώρα που έκλεισα τα 18 πρέπει να διαλέξω μια από τις δυο κ δεν ξέρω τι να κάνω. Πως θα με επηρεάσει στο μέρος τις δουλειάς μου αν επιλεξω την Αμερικανική? Εκτός αυτού πρόσφατα βρήκα μια δουλειά μέσω ΟΑΕΔ,σε ένα εργοστάσιο τέλος πάντων κ δούλεψα δυο εβδομάδες χωρίς να με κάνει πρόσληψη λέγοντας μου οτι ήθελε να με πάρει με το πρόγραμμα που τους επιδοτεί με 400 ευρώ το μηνά κ να βάζει εκείνος οτι απομένει για να συμπληρωθεί ο μισθός μου. εγώ συνέχισα να εργάζομαι κανονικά και όταν ανέβηκα στο γραφείο τις να ζητήσω έναντι με εδίωξε λέγοντας μου δεν ήμουν καλή στην δουλεία μου. φυσικά πήγαν κ άλλες κοπέλες μετά απο μένα κ αν κ δεν ήξεραν τίποτα τις κράτησε. τέλος πάντων με έδιωξε χωρίς να με πληρώσει κ χωρίς να μου βάλει τα ένσημα μου! που να απευθυνθώ? μπορω να τους καταγγείλω επίσης αυτό το έκανε σε άλλες 4 κοπέλες μια είχε 17 μέρες εκει κ οι άλλες μια εβδομάδα η περίπου δέκα μερες. χωρίς να πληρωθούν κ εκείνες το κερασάκι στην τούρτα? το εργοστάσιο ήταν με μπαχαρικά ελιές μέλια κ λάδια! δουλεύαμε χωρίς μάσκες καπέλα κ γάντια. στην αρχή είχαν φέρει μετά τέλειωσαν κ δεν ξανά έφεραν ολα τα ανακυκλώναμε ήταν καλά δεν ηταν. δεν σκέφτηκα να τραβούσα ένα καλό βίντεο οι ελιές είχαν σκουλήκια κ αυτές που ήταν μεσα στα βαρέλια μαζι μα τις καλες, οι κοπέλες που ήταν σε αυτό το πόστο έπρεπε να τις διαλέγουν μια-μια! δεν το πίστευα μεχρι που είδα με τα μάτια μου. φυσικά δεν την ήθελα αυτήν την δουλειά αλλά η ανάγκη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου