Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Καρατζαφέρης : Γιατί να μην κυβερνήσω και εγώ;

Από δελτίο τύπου του ΛΑΟΣ :

Κύρια σημεία συνέντευξης του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρη στον Μανώλη Αναγνωστάκη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο στην εκπομπή "MEGA Σαββατοκύριακο"

21/06/2009

Για δήλωσή του σε συνέντευξη πως «στόχος μου είναι να κυβερνήσω».

«Όταν ξεκίνησα αυτή την προσπάθεια είχα ένα στόχο και είπα ότι θα προσπαθήσω να τον πραγματοποιήσω. Το πότε, χρονικά δεν έχει σημασία, αργά ή γρήγορα θα γίνει αυτό, εφόσον το κατόρθωσε κάποιος άλλος γιατί όχι και εγώ. Γνωρίζετε πως ακούραστα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο και τα δύσκολα τα έχω αφήσει πίσω μου, όπως την αμφισβήτηση και την λοιδορία. Είναι κάτι το οποίο έλεγα ακόμη και όταν το ποσοστό που έπαιρνα ήταν 2,2, και δεν είχα μπει στο Κοινοβούλιο. Θα συνεχίσω να προσπαθώ για το καλύτερο βάζοντας ολοένα και ψηλότερους στόχους".


Καλά λέει ρε ο άνθρωπος... Αργά ή γρήγορα θα μας κυβερνήσει.... Σήμερα, μεθαύριο, του χρόνου, το ...2020... δεν έχει σημασία... Ό,τι πεις αρχηγέ...Μολών λαβέ την κυβέρνηση! Ζήτω ο μέγας αρχηγός! ΟΛΕ!


pierioi blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου