Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ (ΞΑΝΑ) ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ!

Αναγνώστρια μου έστειλε το παρακάτω mail μαζί με τη φωτογραφία:

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΓΕΝΗΣΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. ΠΗΓΑΜΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΚΑΘΩΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΛΑ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΡΩΜΙΑ ΤΟΥΣ.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΑΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟΛΥΜΑΝΑΝ ΟΥΤΕ ΕΔΙΝΑΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΕΝΑΣ ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΕΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ. Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ.

ΚΑΝΑΜΕ ΦΑΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΑΣ.ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΑΘΕΙ ΥΣΤΕΡΙΑ. ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΜΟΥ ΜΑΣ ΞΑΠΟΣΤΙΛΑΝ ΣΤΟ ΑΧΕΠΑ.

ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΥΟΜΙΣΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΣΧΟΛΙΟ του ειδικού:
ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΟΝΤΑΖ
KAI ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ PHOTOSHOP
ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ

4 σχόλια:

  1. Η κατάσταση είναι όντως απαράδεκτη. Αν δεν φοράς lacoste μπλουζάκι σε περιφρονούν τόσο επιδεικτικά, που αισθάνεσαι πολύ άσχημα. Πήγα προχθές για να πάρω κάτι αποτελέσματα και μία κυρία επειδή δεν είχε μαζί της χρήματα να πληρώσει ένα φέρμακο εξέτασης, που δεν ήξερε ότι θα χρειαστεί, την ξεφτέλισαν μπροστά σε όλο τον κόσμο. Καλά, δεν έχετε μαζί σας ούτε μετρητά ούτε κάρτα; Ρώτησε με ύφος χιλίων καρδιναλίων ο υπάλληλος στο ταμείο των εξωτερικών ιατρείων... Συν τοις άλλοις όταν πληρώνεις ένα κάρο λεφτά, προσμένεις μία πιο ανθρώπινη συμπεριφορά και ευγένεια και όχι αυτά τα μούτρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα δεν υπάρχουν χειρότερα ζώα από τους γιατρούς!! Μόνο βιλάρες και αυτοκινητάρες κοιτοίν πως να αποκτήσουν και από την ανικανότητά τους πεθαίνει ο κόσμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν είναι έτσι, τότε να προσφύγετε στη Δικαιοσύνη. Βαρέθηκα να λέει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κανονικά θα πρέπει να σας κάνει μήνυση το Νοσοκομείο ''ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ'' για συκοφαντική δυσφήμιση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή