Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

SIEMENS... ΙΝΤΡΑΚΟΜ...ΠΟΛΙΤΙΚΗ...



Δείξτε μου ένα μη τριτοκοσμικό κράτος όπου, εταιρεία της οποίας κατηγορούνται και προφυλακίζονται κορυφαία στελέχη της , αυτή εξακολουθεί και κάνει ανενόχλητη δουλειές με το δημόσιο...

Δείξτε μου έναν αδιάφθορο δικαστή που μέχρι σήμερα δεν θα είχε καλέσει, έστω για ανάκριση κορυφαία στελέχη της ΙΝΤΡΑΚΟΜ, η οποία ήταν συνεταίρος με τη Siemens για τα ψηφιακά κέντρα....

Δείξτε μου μιά σοβαρή πολιτική σκηνή που δεν θα είχε αντιδράσει μαζικά στις κατηγορίες και την απαξίωση...

Δείξτε μου έναν πολίτη που να είναι ικανοποιημένος από όλα αυτά όσο πωρωμένος η και βολεμένος να είναι...

Δείξτε μου έναν πολιτικό μας που να παραιτήθηκε καταγγέλλοντας το κλείσιμο της βουλής από όποιο πολιτικό χώρο και να προέρχεται...

Ακόμη δεν είδαμε τίποτα blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου