Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

ΟΛΗ Η "ΑΛΗΘΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΥΛΙΔΗ !!!


O εφοπλιστής Φώτης Μανούσης ερωτεύθηκε την κόρη του κ. Παυλίδη αλλά ο κ. Παυλίδης δεν ήθελε να δώσει την κόρη του σε εφοπλιστή – ήθελε να την δώσει σε έναν ψαρά, σε έναν εργάτη, σε έναν βιοπαλαιστή, σε ένα εργατικό παιδί, τέλος πάντων, που να βγάζει τίμια το ψωμί του.

Ο κ. Μανούσης, όμως, ήταν τρελά ερωτευμένος με την κόρη του κ. Παυλίδη και προσπαθούσε να τον εξαγοράσει με χρήματα. Του έλεγε «δώσε μου τη θυγατέρα σου και εγώ θα σου δώσω πέντε πλοία γεμάτα χρυσάφι».

Ο κ. Παυλίδης, όμως, είχε καταλάβει πως ο κ. Μανούσης δεν αγαπούσε πραγματικά την κόρη του αλλά ήθελε να ικανοποιήσει τον εγωισμό του – μόλις ο Μανούσης θα έκανε δική του την κόρη του κ. Παυλίδη, θα την έβαζε κι αυτήν στο χαρέμι του και θα έψαχνε για μια άλλη γυναίκα, όπως κάνουν όλοι οι εφοπλιστές που εκμεταλλεύονται τα αθώα και άδολα κορίτσια.

Ο κ. Παυλίδης είναι ακέραιος άνθρωπος και αποφάσισε να πάρει δάνειο για να προικίσει τη θυγατέρα του και να μην μπορεί να της πει στο μέλλον ο άντρας της «εγώ σε πήρα μόνο με το βρακί σου».

Πήρε δάνειο λοιπόν και βρήκε ένα σπίτι στο Νέο Ψυχικό – ήθελε να της πάρει ένα σπίτι στο Ζεφύρι αλλά είναι πάρα πολύ ακριβά τα σπίτια στο Ζεφύρι.

Και το σπίτι στο Νέο Ψυχικό ήταν κάπως ακριβό αλλά ο ιδιοκτήτης του σπιτιού μόλις είδε την κόρη του κ. Παυλίδη θαμπώθηκε από την ομορφιά της και ήθελε να της το χαρίσει.

«Όχι» του λέει ο Παυλίδης, «εγώ είμαι τίμιος άνθρωπος και μπορεί να μην έχω πολλά λεφτά –επειδή είμαι ακέραιος και αδέκαστος πολιτικός άνδρας- αλλά θα μου δανείσει ο αδερφός μου που πήγε μετανάστης στη Νότιο Αφρική και έχει κάνει περιουσία, σκάβοντας με τα χέρια του για να ανακαλύψει χρυσό».

Ο αδερφός του κυρίου Παυλίδη ήρθε από το Γιοχάνεσμπουργκ, φορτωμένος με πετροδολάρια, και έδωσε τα λεφτά για να αγοραστεί το σπίτι της ανιψιάς του γιατί της είχε πολύ μεγάλη αδυναμία – ο αδερφός του κ. Παυλίδη ήθελε πολύ μια κόρη αλλά η γυναίκα του γεννούσε μόνο σερνικά παιδιά κι έτσι του έκανε 72 γιους αλλά ούτε μια κόρη.

Ο θείος πλήρωσε για το σπίτι και μάλιστα το επίπλωσε και αγόρασε για την ανιψιά του ψυγείο, φούρνο, τηλεόραση, κομπιούτερ και ένα ωραιότατο σεσουάρ που σου κάνει τα μαλλιά όπως τα θέλεις.

Ο εφοπλιστής Μανούσης οργίστηκε όταν κατάλαβε πως δεν θα μπορέσει ποτέ να κάνει δική του τη θυγατέρα του κ. Παυλίδη και αποφάσισε να τον κατηγορήσει για να τον εκδικηθεί – έτσι είναι όλοι οι εφοπλιστές: μοβόροι άνθρωποι.

1 σχόλιο: