Σάββατο 30 Μαΐου 2009

To Mνημείο Tου Aγνώστου Aνώνυμου Blogger

To μνημείο του αγνώστου ανώνυμου blogger

Παραθέτουμε τμήμα της συνέντευξης της κυρίας Ο. Τρέμη που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα LIFO
. Ο σχολιασμός και η τοποθέτηση μας ακολουθεί.

Εσχάτως, κυρίως στα μπλογκ και στις σελίδες των media, υπάρχει έντονη κριτική για τον Γιάννη Πρετεντέρη και κάποιες τοποθετήσεις του. Αυτό δίνει το στίγμα στην τελική εικόνα του δελτίου;
Καταρχάς, μιλώντας για τα μπλογκ -αν και δεν μπαίνουν όλα στο ίδιο τσουβάλι- έχω μια ένσταση. Δεν θεωρώ ότι συμβάλλουν στην ενημέρωση και, κυρίως, δεν θεωρώ ότι συμβάλλουν σε αυτό που θα περίμενα από ένα μπλογκ: να αρχίσει έναν ουσιαστικό διάλογο για τα μεγάλα ζητήματα της εποχής ή για απόψεις στις οποίες μπορεί να υπάρξει ισχυρός αντίλογος. Τα περισσότερα λειτουργούν με μια διάθεση υβριστική και ισοπεδωτική και μάλιστα ανώνυμα, γιατί αυτά που σας λέω εγώ για τα μπλογκ τα λέω επώνυμα. Αυτό που κάνουν λειτουργεί και ως μια φασιστική απειλή. Αν πω εγώ κάτι το οποίο είναι δυσάρεστο, είναι πολύ πιθανό αύριο να με «στολίζουν» πατόκορφα, εμένα και την οικογένειά μου. Δεν το θεωρώ θετική λειτουργία. Θα ήθελα, αν κάποιος έχει αντίρρηση με την άποψη του Πρετεντέρη, του Τσίμα, της Τρέμη, να κάνει αυστηρή κριτική αλλά με επιχειρήματα και την υπογραφή του. Για μένα το μπλογκ είναι ελευθερία έκφρασης, δεν είναι τσάμπα ψυχανάλυση, και δη κακής ποιότητας.

Επηρεάζουν το κλίμα;
Δεν είμαι σίγουρη. Είναι νωρίς ακόμη. Ένα μεγάλο κομμάτι που αφορά τα media είναι κατεξοχήν εσωτερικής κατανάλωσης. Και ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζονται τα ζητήματα απευθύνεται στην ταπεινότερη αίσθηση του ανθρώπου.

Τα παρακολουθείτε;
Όχι ιδιαίτερα. Δεν έχω χρόνο να τα παρακολουθώ. Αν είναι κάτι σημαντικό, με ενημερώνουν.

Γράφετε πέρα από τις ανάγκες του δελτίου; (διατυπώθηκε σε προηγούμενο τμήμα της συνέντευξης πριν ο δημοσιογράφος αναφερθεί στα blogs)
Ναι,και πιο διαχρονικά πράγματα. Κρατώ σημειώσεις. Έχω και εγώ μπλοκάκι, σαν τον Σημίτη. Μπλοκάκι, όχι μπλογκάκι. Θα μπορούσα όμως να γράφω σε ένα μπλογκ ευρύτερου προβληματισμού....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου